Trabantí doupě

  .: Úvod :.   .: Současné vozy :.   .: Bývalé vozy :.   .: Opravy a úpravy :.   .: Srazy :.   .: Kniha návštěv :.



Kolín 2010

       Jak to už bývá zvykem, první červnový víkend je pořádán sraz Tatra historik klubu a náš klub byl opět přizván, abychom obohatili jejich řady. Celý týden před srazem vydatně pršelo a nevypadalo to vůbec dobře. V čtvrtek přestalo pršet, a v pátek už bylo jen krásně. Počasí vydrželo i v sobotu a neděli, ale popořadě. V pátek jsem s Filipem vyrazil po 15 hodině z domova směrem statek. Cesta utíkala opravdu krásně, žádné technické problémy, oba jsme měli nazuty vzadu 16" pneu, takže to jelo o chlup rychleji. V Kouřimi potkáváme Tomáše Wermanna a jedem už teď jako tříčlená kolona. Budíme zasloužený obdiv obyvatel. Na statek přijíždíme jako první multikáry. Později přijíždí Pavel, večer pak Radek, Boban a další.V sobotu ráno dorazil i Petr C. a naše mulčí sestava byla kompletní.

         

      Po osmé hodině raní se naše mulči řadí k vyjetí ze statku. Musíme jet dřív, než ostatní, abychom včas dojeli do Kolína na náměstí. Přeci jen, naše mulči jsou o dost pomalejší než větší Tatry. Na náměstí jsme se vyrovnali do řady a čekaly na příjezd dalších vozidel. Netrvalo dlouho a náměstí bylo zcela plné, i okolní ulice. Pak se naše mulčí skupinka spolu s ostatními přemístila autobubem Škoda ŠL11 do jídelny místního ČSAD, kde jsme si dali dobrý oběd a navrátili se zpět na náměstí.

         

       Z náměstí vyrážímě opět o něco dříve, než ostatní, abychom nebrzdili provoz. Samozřejmě jsme hned na začatku špatně odbočili a jeli opačným směrem. Naštěstí se na to přišlo velmi rychle a tak se celá kolona otočila a jeli jsme správným směrem. Po příjezdu na bývalý tankodrom si někteří jeli vyzkoušet své vozy do terenu, jiní nechali své stroje ve stínu bříz, či jen tak postavené.

         

         

         

         

       Jako každý rok i letos se našli zapadlí vlastenci, nejprve to byl Pavel s mulčou a poté uvízla Praga UV80, které musel přijet pomoci T 813 8x8 KOLOS.Stačilo natáhnout lano a Pragovka byla venku. Pak už si dával větší pozor. Praga V3s ten samý usek projela bez ujmy. Zapadla i Radkova vojenská mulča, ale jen tak lehce, že jsme jí vytlačili. Na tankodromu jsem aspoň vyzkoušeli žebřík Petra C. O zdraví se starala zdravotnická Škoda 1203 a na pořádek dohlíželi příslušnici veřejné bezpečnosti ve svém žigulíku v jasně viditelné žlutobílé barvě. Požárníci byli přítomni v Tatře 613.

       Něco kolem páte hodiny jsme vyjeli směr statek. Bylo opravdu velmi krásné počasí a v mulčí kabině bylo jako v sauně. Bohužel jak to bývá zvykem, i letos jsme zabloudili a ne jednou. Naše mulčí kolona se hned v kolíně roztrhla, my bloudili po sídlišti, naštěstí dva členové měli navigaci, která nás hnala přes jakousi alej nahoru, ale hlavně že jsme vyjeli ven z kolína. Tam už čekal Filip se zbytkem kolony. Samosebou, jsme se po pár km zase rozthali, protože každá mulča jede jinak rychle a my jsme odbočili někam asi špatně a dojeli až na státovku. Což jaksi bylo špatně. Žádná cedule, jen zákaz vjezdu traktorum a pomalým strojum. Naštěstí jela kolem Tatra 805, tak jsem jí stopnul a dozvěděl se, že tak 6 km před námi je odbočka, kam se musíme dostat, nebo se vrátit a nějak najít cestu. Tomáš Wermann se radši vrátil a my tři zbylí jsme vyjeli na státovku do odstavného pruhu, a rvali to šílenou rychlostí 20km/h... až do Plaňan.Pak už bylo jen pár km do statku.

         
      Sobotní večer byl ve znamení předání diplomů, zábavy a bujarého veselí. Kdo neviděl, neuvěří, to se musí zažít. V neděli ráno, kolem pul deváte jsme vyjeli směr pískovna Chotouň. Naše kolona složená z Multikár, jednoho traktoru Škoda 30 a jednoho vozítka Robot vyjela opět v předstihu. Velká auta nás dojela asi kilometr od Chotouně. Vjeli jsme do pískovny, někteří z nás stroje odstavily, jiní jezdily a ukazovaly co jejich stroje dokáží. Radek si pujčil Traktor Škoda 30, zapojili jsme vozíček od mulči a jelo se... to byla velmi podařená atrakce. Byla zde krásná ukázka vyproštění zapadlé Tatry 138 S1 vozem Tatra 138 AV-8. Filip s mulčou taky zapadl, musel mu pomoci vytáhnout Garant. V písku zapadnout, to je hned... znám to dobře. Ponejvíce zde jezdili nahoru a dolu Tatra 815, T813 a jedna T 111, ale ta neměla chybu.

         

         

         

         

         

         

         

         

       V práve poledne jsem natočili své nadupané 2 válce a vydali se na cestu k domovům. V Kouřimi se od nás odloučil Tomáš Wermann a my pokračovali směr na sázavu a dále. Za obcí Radlice jsme si dali takovou zkratku, která nám ušetřila aspoň 5 kilometrů. Domů jsem dojel za nějaké 3 hodinky cesty a Filip o hodinku déle, neb to má dalších 40 km cesty. Letošní sraz byl naprosto užasný, počasí objednané na výbornou.Takže díky všem kdo se na srazu podíleli. Především členům Tatra historik klubu.

         

         

           

 Inzerce  Kontakt

Multicar 22 klub tr@bi.cz Trabant.cz Trabant klub Brno IFA.cz Trabant klub Bdeněves Trabant sraz MORAVA Trabime.cz U Trabantologa - Doporučuji IFA Ustecko orlicko
© 2009 - Juch